Bukiet ślubny z kalii

08:56:00

Bukiety ślubne które wczoraj przygotowałyśmy były z pięknych  i dużych kalii białych i różowych. Nasza panna młoda chciała, żeby wszystko było z tych samych kwiatów, dlatego również dekoracja na samochód była z kalii. Zapraszam do oglądania zdjęć.

1. Bukiet ślubny panny młodej z przewagą kalii białych i dodatkiem różowych, owinięty białą wstążką z kryształkami. Cena takiego bukietu to 140zł:

2. Bukiet dla druhny mniejszy, wykonany został z kalii różowych z dodatkiem kilku białych, zakończony różową wstążką i również błyszczącymi kryształkami. Cena to 80zł:


3. Butonierki dla pana młodego - biała, i dla drużby - różowa, również zakończone wstążkami i kryształkami. Cena jednej butonierki to 30zł:

4. Dekoracja na samochów z różowych kalii, z dodatkiem białych wstążek i ratanu z różowymi perełkami. Cena 180zł:


Mam nadzieję, że Wam się podoba. Jestem ciekawa co sądzicie o dekoracji i bukietach. Zapraszam do komentowania :)

Zobacz również

4 komentarze

  1. Bardzo lubię kalie, więc i ozdoby ślubne bardzo mi się podobają. Bukiety są ciekawie wykonane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne bukiety i dodatki! Też miałam wiązankę z kalii, o tu trochę widać: http://za-oceanem.blogspot.com/2012/10/slub-i-wesele-podsumowanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam ostatnio na taki blog https://wedbook.pl/ o tematyce ślubnej. Zastanawiam się, czy zaglądacie na takie, szukacie inspiracji? Według mnie bardzo ważne tematy są tam poruszane, wiele się można dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń