Sklep internetowy 7 Kwiatów! Zamów bukiet bez wychodzenia z domu

02:16:00

Z radością informujemy, że nasza kwiaciarnia otworzyła sklep internetowy: 


Znajdą w nim Państwo szeroki wybór bukietów i wiązanek na różne okazje, a także usługi związane z florystyką ślubną, kosze kwiatowo - delikatesowe, wieńce i wiązanki pogrzebowe, czy specjalne oferty dla firm (zielone miejsce pracy, ozdoba witryn).  

Zasady są proste: 
1. Żeby zakupić wybrany produkt/ usługę, wystarczy założyć konto w naszym sklepie.
2. Wybrać bukiet klikając w DODAJ i przechodząc dalej do formularza zamówienia.
3. Wszelkie uwagi dotyczące np. kolorów kwiatów mogą Państwo wpisywać w formularzu zamówienia w rubryce INFORMACJE DODATKOWE. W opisie produktów i usług zawsze informujemy o takiej możliwości.
4. Po wypełnieniu formularza zostaną Państwo przekierowani do płatności i to tyle :)
5. Zamówienia realizujemy w ciągu 24h od wpłynięcia pieniędzy na konto, z możliwością ustalenia dokładnej daty nadania bukietu w przód.

Bukiety z kwiatów żywych rozwozimy na terenie Lublina i okolic. Inne produkty i usługi związane z florystyką ślubną, czy upominkami realizujemy na terenie całej Polski.

Sklep internetowy 7 Kwiatów to gwarancja najświeższych i najlepszych gatunkowo kwiatów. Oferowane przez nas kwiaty kupujemy tylko od sprawdzonych przez lata działalności ogrodników i dostawców z całego świata. Bukiety i kompozycje kwiatowe układane są przez florystów, z dodatkową dbałością o jakość oferowanych produktów.

Domeną Kwiaciarni internetowej jest dbałość o jak najlepszą jakość świadczonych usług i zadowolenie Klienta, dlatego jeśli mają Państwo jakieś pytania lub znajdą błędy w funkcjonowaniu sklepu, prosimy o informowaniu nas na adres mailowy: 7kwiatow@wp.pl.


Zobacz również

16 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ja mam zamawiać ze sklepu internetowego to mam jedną zasadę. Zwracam uwagę czy są wdrożone płatności https://www.cashbill.pl/pobierz/integracje/ dzięki którym moje pieniądz w bezpieczny sposób zostaną przelane do sprzedawcy. Jest to rzeczy niezwykle ważna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdarzyło mi się również kiedyś w pewnej kwiaciarni przystąpić do programu lojalnościowego. Później poczytałem trochę o tym na https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac i już teraz wiem, że nie jest to nic skomplikowanego. Moim zdaniem warto prowadzić takie działania u siebie w firmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co się orientuję to już jest kilka takich sklepów internetowych i mają się całkiem nieźle. Ja także jestem posiadaczką sklepu online i najważniejsze co mi pasuje to, że mogę przyjmować płatności online https://cinkciarz.pl/platnosci w wygodnych dla mnie walutach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadając sklep internetowy warto jest też zastanowić się nad metodami wysyłki, które będziemy oferować naszym klientom. Idealnym rozwiązaniem wg mnie jest zintegrowanie sklepu z systemem Sendit. Dzięki niemu możemy w jednym miejscu zapewnić kupującym dostęp do bogatej oferty wielu firm kurierskich. Oprogramowanie posiada ponadto takie funkcjonalności jak https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ pozwalające nam monitorować stan wysyłki. Integracja z Sendit jest bardzo opłacalna i możemy w ten sposób znacznie obniżyć koszta przesyłek.

      Usuń
  5. Akurat nigdy nie miałam okazji zamawiać nic z tego sklepu internetowego. Zresztą ja bardzo lubię robić zakupy przez internet i wykorzystuję do tego przelewy online <a href="https://www.bezpresji.pl/przelewy-online-czy-sa-faktycznie-takie-bezpieczne-i-wygodne/</a> które moim zdaniem wypadają bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat kwiatów przez internet jeszcze nigdy nie miałem okazji zamawiać i muszę przyznać, że nie wiem czy to zrobię. Jak najbardziej same zakupy często robię w sklepach online. Bardzo podoba mi się także wpis https://www.sendit.pl/blog/wady-i-zalety-zakupow-przez-internet gdzie określono wady i zalety zakupów internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że jeśli chodzi o sam sklep internetowy to w dzisiejszych czasach praktycznie wszystko można sprzedawać przez Internet. Jednak aby było to funkcjonalne musimy mieć możliwość płacenia. Dlatego warto jest skorzystać z gotowych wtyczek https://www.przelewy24.pl/do-pobrania#wtyczki gdyż wtedy o wiele łatwiej jest zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co by nie było to w sumie dziś i tak większość z nas korzysta z takich dobrodziejstw jakim są sklepy internetowe. Ja również po zapoznaniu się z portalem https://smartix.pl/ wiem dokładnie gdzie mam szukać różnych nowinek czy informacji o promocjach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej same sklepy internetowe są świetną sprawą na biznes i ja również się nad tym zastanawiam. Muszę przyznać, że jak przeczytałam wpis https://push-ad.com/blog/analiza-sprzedazy-jak-robic-ja-z-pomoca-marketing-automation/ to moim zdaniem faktycznie takie analizy warto jest wykonywać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem kiedy importujemy lub eksportujemy towar z zagranicy to należy również dopełnić kilku obowiązków. Jednym z nich jest posiadanie numeru EORI https://www.praca4u.net/jak-uzyskac-numer-eori-art88.html który jest w końcu niezbędny.

    OdpowiedzUsuń